Weer lekker thuis

14 augustus 2016 - Den Bosch, Nederland

Zoals jullie allemaal wel weten ben ik weer lekker in Nederland, en alweer meer dan een week. Wat heb ik gedaan sinds ik Wenen op 24 juli verliet? Ik ben samen met Damian en mijn ouders nog lekker twee weken op vakantie geweest in een ander deel van Oostenrijk, in het dorpje Filzmoos! Filzmoos ligt in Salzburgerland, op zo'n 80 km van Salzburg zelf. Al van kleins af aan hebben papa en mama mij en Ryan hiernaartoe meegesleept op vakantie, en ik kon mijn tijd in Oostenrijk dan ook niet afsluiten zonder een bezoekje te brengen aan dit schattige dorpje met zijn mooie omgeving en lieve mensen. Ik ga niet op details van onze vakantie in, maar in heb voor jullie wel een mooi fotoalbum gemaakt zodat jullie toch ook de foto's van deze twee weken kunnen bekijken: Filzmoos!

Van mijn foto's in Wenen, en van mijn foto's in Filzmoos heb ik twee mooie fotoboeken laten maken, dus mocht je ze willen zien, vraag er dan naar als je mij ziet ;)

Aangezien dit toch echt mijn laatste reisverhaal is, en ik van meerdere mensen heb gehoord dat jullie met heel veel plezier mijn verhalen hebben gelezen en mijn foto's hebben bekeken heb ik nog een leuke (denk ik tenminste) mededeling over foto's. Ik ben namelijk een blog begonnen voor enkel mijn foto's! Momenteel staat het zo ingesteld dat er automatisch twee foto's per dag worden gepost, dus zo komt er steeds nieuw materiaal op te staan! Sommige foto's zijn een herhaling van wat jullie hier hebben gezien, maar er staan ook al nieuwe foto's van in Vlissingen op. Waarom ik hiermee ben begonnen? Ik maak altijd met veel plezier foto's, en vind het toch echt zonde om ze alleen op mijn laptop te hebben staan en ze verder nooit meer te bekijken. Op deze manier kan de hele wereld van mijn foto's genieten (of juist niet). Verder heb ik de afgelopen week een nieuw fototoestel gekocht, en die moet natuurlijk uitvoerig worden getest, en maak ik dus extra veel foto's de afgelopen dagen. Om die allemaal een mooi plekje te geven heb ik dus besloten om mijn fotoblog te beginnen: Koekiekoala's Photos

Bij deze wil ik iedereen heel graag bedanken voor de steun en liefde die jullie de afgelopen maanden mijn kant op hebben gestuurd, in welke vorm dan ook. Bedankt voor de leuke bezoeken, mooie kaarten en lieve woorden. Ondanks dat ik het vaak moeilijk heb gehad heb ik ook een hele leuke tijd gehad, en heeft de stad Wenen een plekje in mijn hart veroverd. Dus mocht iemand een gids nodig hebben tijdens een citytrip ;)

Ik hoop jullie allemaal snel weer een knuffel in het echte leven te kunnen geven!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl